L’any 2011 en col·laboració amb l’Escola Municipal d’Art d’Igualada, l’empresa Ultramagic i l’estudi de disseny Espai Gràfic vaig presentar el projecte “Iglú de vent”. Projecte, que fou seleccionat per l’edició del catàleg i l’exposició en el VI premi de DISSENY PER AL RECICLATGE . Organitzat per la Generalitat de Catalunya i l’Agència de Residus, en l’apartat de Projectes.
Per presentar un primer prototip d’envelat efímer fabricat a partir de l’embolcall d’un globus aerostàtic.


Una comentari en l'entrada: DXR (Disseny per al Reciclatge)