Rec.0 Experimental Stores és un nou concepte de retail. És la transformació efímera d’un vell barri industrial, el barri del Rec, a Igualada. Dues vegades l’any, i només durant tres dies, les velles fàbriques i adoberies es converteixen en pop up stores de moda on marques de primer nivell hi venen els seus estocs i mostraris a preus únics.
Iglú de Vent ha estat convidat en l’edició .6 per realitzar diferents performances artístiques. Amb el títol ‘Simon’ (vídeo) presentava un espectacle compost de varis homenatges i idees originals. S’ha recordat el discurs de Charles Chaplin a El Gran Dictador (vídeo). S’ha fet homenatge a Samuel Barber amb un dels seus adagios (vídeo). El fotògraf igualadí Marc Vila ha realitzat varies projeccions de ‘Fàbriques Abandonades’.
A sota us deixem amb un conjunt d’imatges de l’espectacle. El dossier del Rec (pdf).
Les cinc primeres imatges són tractades digitalment per explorar les diferents possibilitats visuals d’Iglú de Vent al Rec.

Imatges tractades digitalment per explorar les diferents possibilitats visuals d’Iglú de Vent. Es pot descarregar aquí (PDF).









