La setmana del 16 al 19 de desembre de 2013 juntament amb el meu germà Ramon vam tenir la sort d’organitzar el taller creatiu”bagstore” i de participar com a professors en la marató creativa de la Universitat Elisava a Barcelona. En el pdf adjunt hi ha la proposta que vam fer als estudiants.
I en els vincles següents els resultats obtinguts. Moltes felicitats per la feina feta.
Grup A:
Grup B:
Grup C:
