Iglú de Vent dins l’església de Santa Maria (Juliol 2013)

El juliol de l’any passat vam poder posar un globus dins de l’església de Santa Maria. Ho recordem en aquest vídeo:

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *